Heli heli heli helikopter - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van imkesteenbergen - WaarBenJij.nu Heli heli heli helikopter - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van imkesteenbergen - WaarBenJij.nu

Heli heli heli helikopter

Door: Imke

30 Juli 2015 | Verenigde Staten, Tusayan

Vanochtend konden we op zich best uitslapen want we hoefden pas om 09:45 am ons te melden. Weer gewoon een boterham op de kamer gegeten en toen onderweg naar de heli heli heli helikopter. Ik vond het best spannend, want ja het is toch anders dan een vliegtuig. We werden gewogen en kregen op die uitslagen een kaartje met het nummer waar je moest gaan zitten. Papa, Mama en Sjors zaten bij elkaar in de ruimte. Ik had nummer 1 dus zat naast de piloot. Mmm, ik dacht eerst oh nee!! Nu moet ik tegen hem gaan praten maar uiteindelijk was ik er super blij mee! En wow wat zaten er daar veel knopjes! De piloot zat er super rustig bij en soms met zn handjes los gewoon even achteruit geleund. Dat was wel leuk om te zien :p. Ondertussen kregen we muziek door onze koptelefoons en konden we met elkaar communiceren, ook werden er op bepaalde plekken dingen verteld, wat erg interessant was. Wauw, wat hebben wij allemaal van die vlucht genoten! Dit vond ik 1 van de gaafste dingen die we hebben gedaan. Wat supergrappig was, is dat we voordat we de helikopter in gingen, wij bekenden uit Nederland ( zelfs uit Aalst. Hoe speciaal is dat ) hebben gezien. Zij hadden een helikoptervlucht om 10:45 en wij om 10:15. Dus afgesproken om na hun vlucht even te kletsen met een drankje. We kwamen er achter dat zij tegenover ons in het hotel zaten. Dus dan maar vanavond tijdens een hapje eten verder praten, dan konden we 's middags nog iets gaan doen. Eerst even opgefrist in het hotel en toen met de bus naar Grand Canyon Village. Van daaruit kon je naar allerlei punten om wandelingen te maken. Wij hadden gekozen om een stukje van Bright Angel Trail te lopen. Daarna over the rim trail terug naar Village. Toen nog een film over de grand caynon gekeken, wat erg leuk was om te zien en daarna terug naar het hotel. Nog even daar uitgerust en daarna gezellig met de andere familie een hapje gegeten. Eenmaal terug op de kamer, nog wat gelezen en tv gekeken en toen vielen we in slzzzaazzzpzzzz...

• 01 Augustus 2015 - 08:36

Grard & Bep:

Dat is toch super vet cool Imke en dan ook nog op de eerste rang zitten!
    Deze vakantie vergeet je nooit meer en wel heel apart dat je daar dorpsgenoten tegenkomt.
    Nog hele fijne dagen gewenst en genieten, het is al weer de laatste week.

• 02 Augustus 2015 - 13:24

Sander: