San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van imkesteenbergen - WaarBenJij.nu San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van imkesteenbergen - WaarBenJij.nu

San Diego

Door: Imke

02 Augustus 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Vandaag was het plan om vroeg op te staan en te vertrekken. Dat was niet heel goed gelukt maar het maakte eigenlijk niet uit want we gingen alleen maar rijden vandaag. Dus op naar San Diego. Na 2,5 uurtjes in de auto hebben gezeten was het ongeveer half 1 en we mochten pas om 4u inchecken. Dus gingen we naar het Balboa park. Dat park is misschien nog wel groter dan Central park in New York. Daar hebben we leuke huisjes met inrichting uit verschillende landen gezien. Helaas zat Nederland er niet bij. Ook was er een groot orgel aan het spelen en hebben we bij een fontein geluncht waar kinderen in aan het spelen waren. Toen weer terug naar de auto en op naar het hotel. Wachten tot de kamer in orde was maar dan krijg je ook wat. Supermooie en grote kamer hier met een balkonnetje, en het hotel heeft een eigen strandje ! Yes yes yes. Papa, mama en ik nog even in het zwembad gesprongen en daarna gezellig gaan eten dichtbij de boulevard. Nu lekker slapen en morgen naar Sea World.