Sea World - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van imkesteenbergen - WaarBenJij.nu Sea World - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van imkesteenbergen - WaarBenJij.nu

Sea World

Door: Imke en Rob

03 Augustus 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Aangezien we op de derde verdieping zitten en een balkonnetje hebben werd het vandaag geimproviseerd ontbijt maar wel op balkon in het ochtendzonnetje. We hadden nog wat oud brood maar onze kamer heeft ook een klein keukentje met broodrooster. Dus het oude brood opgemaakt in de toaster. Na het ontbijt op naar Sea World, dat is hier vlak bij. Het verschil met ons Dolfinarium is dat ze hier ook achtbanen hebben en dat maakt het natuurlijk extra leuk. Eerst naar een show met uitleg over het leven van de orka's, hier killerwhale genoemd. Daarna naar een soort Piranha als in de Efteling. Iedereen lekker nat maar het was warm dus geen probleem. Vervolgens naar de zeeleeuwen show en daarna de Manta. Dat was een vette achtbaan. Ook de dolfijnenshow meegepikt. Margo en Rob gingen naar het aquarium en Sjors en ik naar een soort Octopus. Er waren ook pinguins en die moest mama natuurlijk zien. Voordat we naar de orka-show gingen nog even in de boomstammen, ook een leuke ride. De orka show was echt vet. Die beesten zijn mega groot en kunnen net zoveel kunsten als dolfijnen. En omdat ze groter zijn natuurlijk veel meer publiek nat spetteren. Het was een leuke dag maar de shows in het Dolfinarium zijn wel mooier. Maar daar hebben ze geen orka's en dat is toch wel heel speciaal. Terug bij het hotel hebben we eerst nog lekker gezwommen en daarna de leftovers van gisteren (doggybag) in de magnetron warm gemaakt. Samen met een salade smaakte dat prima. Nu nog even naar de boulevard voor een ijsje. Morgen fietsen op beachcruisers richting Pacific Beach en La Jolla.

• 04 Augustus 2015 - 08:10

Lama's:

Doggy bag??? jullie hebben toch geleerd om je bord netjes leeg te eten... :-)

• 04 Augustus 2015 - 09:29

Suus:

Zo, weer even flink bijgelezen. Wat een gave avonturen allemaal. En leuke foto's (die het nog allemaal doen ook ;))
    Jammer dat het er bijna op zit! Tijd om weer een nieuwe vakantie te plannen :)