Universal Studio's - Reisverslag uit Pasadena, Verenigde Staten van imkesteenbergen - WaarBenJij.nu Universal Studio's - Reisverslag uit Pasadena, Verenigde Staten van imkesteenbergen - WaarBenJij.nu

Universal Studio's

Door: Imke en Rob

13 Juli 2015 | Verenigde Staten, Pasadena

Vandaag zijn we weer na een heerlijke nachtrust en weer een groot ontbijt op pad gegaan naar Universal Studios. Eenmaal daar aangekomen was het meteen indrukwekkend en groot. Het personeel daar is overdreven blij maar super vriendelijk! We begonnen met een watershow die erg spectaculair was. Geluidseffecten perfect getimed en mooie stunts, inclusief natte kleren. Daarna gingen we naar de Studio Tour. We moesten 70 minuten wachten maar dan krijg je ook wat. Een ritje van 1 uur waar je langs vele studios en opname plekken rijdt. We zaten in een treintje en het leek net alsof je in een film zat. Auto's reden langs je, mensen schoten op je, het treintje wiebelde. Dat was supervet gemaakt! Daarna the Simpons Ride in. Een virtuele achtbaan. Je zat op een stoel maar het leek echt alsof je in een achtbaan zat. We waren wel een beetje misselijk geworden en het wachten een beetje beu dus ging Sjors nog in zijn eentje in een attractie. Na die attractie lekker gegeten bij een restaurantje op het park. Daarna nog naar Shrek 4D gegaan. Dat was ook wel lachen. Op het einde nog even langs de winkel Abercrombie & Fitch. Waar Sjors en ik allebei wat hebben gekocht :). En toen weer lekker naar de auto en op naar het hotel. Nog even de laatste dingen opruimen in de kamer en morgen een dagje in de auto. Doei Los Angeles, je was TOP!

• 13 Juli 2015 - 08:25

Grard & Bep:

Hello,

Allemaal lekker geslapen.
    Zijn benieuwd naar het verslag, Immie
    Leuke foto's, ik kan er 4 niet openen ligt misschien wel aan onze computer.
    groetjes uit de Varendonk.

• 13 Juli 2015 - 09:56

Franka:

Ziet er goed uit de foto 's mooi avontuur geniet ze

• 14 Juli 2015 - 18:02

Jeannine:

Ja gaaf he Universal Studios!