Rustdag - Reisverslag uit Walnut Creek, Verenigde Staten van imkesteenbergen - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Walnut Creek, Verenigde Staten van imkesteenbergen - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Imke en Rob

18 Juli 2015 | Verenigde Staten, Walnut Creek

Omdat we twee dagen achter elkaar vroeg op moesten staan besloten we om de wekker vandaag niet te zetten, met als gevolg dat we pas om 10:00 uur met z’n drietjes aan het ontbijt zaten. Imke had hoofdpijn, was duizelig en misselijk. Dat werd een mini-ontbijtje op de kamer. De knie van Rob kon na de dag van gisteren ook wel wat rust gebruiken. Het werd een rustdag in ons luxe hotel. Dat is ook vakantie! Sjors lekker basketballen, Margo en Rob aan het zwembad en Imke op de kamer een tukkie doen. ’s Middags met z’n vieren een potje kaarten aan het zwembad en na een heerlijke douche een hapje eten downtown Walnut Creek. Een saaie dag voor jullie, onze volgers, maar ook van deze dag hebben WIJ genoten. Morgen naar Yosemite NP !!!

• 19 Juli 2015 - 06:57

Ankie:

Heerlijk toch! Ook op deze dag ben ik jaloers hoor :-) Alleen die hoofdpijn van Imke is minder...Is de camera ook weer helemaal opgeladen voor Yosemite? Morgen misschien weer beren!

• 19 Juli 2015 - 08:15

Lama's:

Idd ff rust, pfffffffffff

• 19 Juli 2015 - 10:03

Grard & Bep:

Lekker ontspannen, Imke beterschap.

• 19 Juli 2015 - 10:12

Marleen:

Nice! Lekker chillen hoort er ook bij! En Yosemite is te gek!!

• 19 Juli 2015 - 11:49

Suus:

Klinkt anders heeeeerlijk, zo'n dagje! Dat is inderdaad ook vakantie.
    Hopelijk voel je je snel beter Imke. Veel plezier in Yosemite.

• 19 Juli 2015 - 16:08

Door:

n rustdagje is voor iedereen goed, kunnen jullie er weer tegenaan en Rob ieder nadeel hebt ook z'n voordeel, blijf de krukken nog maar ff gebruiken, haha,
    Imke beterschap en tot het volgende verslag weer.

• 19 Juli 2015 - 18:44

Wietske:

lieve im, had even een korte leesachterstand maar ben nu weer beetje bij. Leuk om te lezen hoor! Wel vervelend om te horen van Robbie (dat had ik dus nog niet gelezen maar hoorde het gisteren van de lamertjes). ben maar extra lief voor hem. En hopelijk is jouw hoofdpijn gezakt en ben je weer fris voor allemaal nieuwe indrukken.
    knuffel van mij