Pioneers day - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van imkesteenbergen - WaarBenJij.nu Pioneers day - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van imkesteenbergen - WaarBenJij.nu

Pioneers day

Door: Imke

24 Juli 2015 | Verenigde Staten, Hurricane

Vandaag was het tijd om Las Vegas te verlaten. Maar ik had nog een supergrote Forever21 gezien vlak bij ons hotel en daar konden we nog wel langs want het zou een rustige dag worden. Als eerste naar de Worlds Largest Souvenirs Shop. Vervolgens naar die supergrote Forever 21 waar ik de onderste verdieping nog niet eens helemaal heb gezien. Maar ja de tijd vloog om en we wilden ook nog even langs het bord met "Welcome to fabulous Las Vegas " wat de andere kant op was dan we eigenlijk moesten. Nadat we snel een foto van het bord hadden gemaakt gingen we doorrijden naar Hurricane. Het dorpje waar we gingen slapen. Onderweg reden we door 3 staten. Van Nevada een klein stukje door Arizona naar Utah. Daar is het een uur tijdverschil dus was de dag een uur korter vandaag. Over een paar dagen krijgen we dat uurtje wel weer terug. Onderweg ook weer mooie uitzichten. Nog een slushpuppy/ijsje gepakt en toen kwamen we aan. Klein hotelletje na die 2 nachten in Vegas. Heerlijk rustig hier. Papa en mama even naar de supermarkt geweest en een magnetron maaltijd gehaald, het was goed te doen maar morgen toch weer liever uit eten :p. Nog even gezwommen en toen opeens vuurwerk. Het bleek Pioneers day te zijn. Een feestdag van de Mormonen. Maar niet zo als bij ons met nieuwjaar hoor, het was snel klaar. Een potje gekaart en weer ons bed in. Voor jullie een saaie dag om te lezen maar voor ons heerlijk rustig. Morgen naar Zion !

• 25 Juli 2015 - 08:46

Grard & Bep:

Hoi Im,

Fijn om te lezen dat het met papa 's knie beter gaat.
    Hopelijk gaat de wandeling lukken, geniet ervan.

• 25 Juli 2015 - 09:32

Franka:

hoi allemaal
    fijn om te horen dat het met Rob zijn knie beter gaat. Snap dat je na zoveel belevenissen s avonds te moe bent om nog een verslagje te schrijven. Was erg leuk om de veslagen te lezen die jullie al schreven.
    Geniet ze nog groetjes van ons de willemkes uit waalre

• 25 Juli 2015 - 21:33

Door:

Fijn om te lezen dat het met de knie van Rob beter gaat, voelen Sjors en jij je ook weer wat beter? Nog fijne dagen en we wachten geduldig op het volgende verhaal.