3 toppers op 1 dag - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van imkesteenbergen - WaarBenJij.nu 3 toppers op 1 dag - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van imkesteenbergen - WaarBenJij.nu

3 toppers op 1 dag

Door: Imke

29 Juli 2015 | Verenigde Staten, Tusayan

Vanochtend moesten we vroeg opstaan want we moesten ons om 09:10 melden bij de indianen. Vandaag gingen we door de Antelope Canyon lopen. We zaten in een groep van ongeveer 15 mensen. Waarvan 4 chinezen die bij elk stapje 50 foto’s maakten. Wat na een poosje de gids ook wel zat was want zij moest foto’s maken en werd bij haar arm gepakt omdat ze ook mee op de foto moest. Het was een superaardige gids! Ze had ons trucjes geleerd hoe je mooie foto’s op bepaalde plekken kon maken. Dat kon ze dan ook vertellen voor de camera, maar ook voor verschillende mobiele telefoons . Het was supergaaf om te zien! Toen je er weer uit kwam, was het gewoon bizar dat je zag waar je had gelopen. Na de Antelope Canyon doorrijden naar Horse Shoe Bend. Wat even een beetje zwaar lopen was door het losse zand en de hitte. Maar ook dit weer zeker de moeite waard om gezien te hebben. Toen een paar uur rijden naar de ingang van het Grand Canyon Park. Nog bij Desert View gekeken, waar Mama en Sjors in de uitzichttoren omhoog zijn gelopen, wat een mooi uitzicht gaf. Papa en ik bleven beneden genieten van het uitzicht. Daar hebben we heerlijk een ijsje gegeten en toen zijn we weer doorgereden naar het volgende uitkijkpunt: Grandview point. Je kan misschien wel op de foto’s zien hoe mooi het hier is, maar als je hier bent besef je pas hoe mooi en gaaf het hier allemaal is. Nou weer verder gereden, en Sjors onze dierenspotter, zag 5 Elanden. Dus papa draait om met de auto en steken ze zo mooi voor onze neus de weg over. Weer dieren afgevinkt op ons lijstje. Bij het hotel aangekomen even gerust en helaas (weer) slechte wifi…. Toen zijn we naar de Mexicaan gegaan en hebben daar wat gegeten. Mama, Sjors en ik naar de Mac geweest om voor wifi te kijken en papa hier alles geupload op de vaste computer in de lobby. Dat dacht ie, geen vaste lijn ook weer slechte wifi. Er zijn er een paar van het verhaaltje over Page geupload, maar niet alles is goed gegaan. We blijven proberen! Slaap lekker, morgen gaan we vliegen !!!!

• 30 Juli 2015 - 21:43

Marleen:

Ook zonder foto's genieten we mee voor!! Het klinkt echt als een supervakantie!! En supergaaf van die elanden!

• 30 Juli 2015 - 22:11

Grard & Bep:

Aan die paar foto's die wel goed doorgekomen zijn zien we wel dat jullie genieten en een mooie reis maken.
    Blijf gezellig schrijven dan genieten en reizen wij nog ff mee.
    Groetjes uit de Varendonk